fredag 23 oktober 2009

Hon är inte dum...

Noelle alltså.. ganska smart tjej ;)
I morse när vi vaknade så inspekterade hon Williams pyjamas...
(Jag har köpt massa billiga på Barnvagnscentralen, 2 för 100:- till honom, och dom har lite konstiga mönster...) Iallafall i morse så sa hon "husvagnen"
"Jaha" tänkte jag... "Ja William hade denna på sig i husvagnen"
"Nej, hänga kläder, husvagnen..." säger Noelle då...
JA!!!!!!!!! Det ser ju ut som torkvindor på pyjamasen!! F*n va dumma vi vuxna är.. så tröga liksom :) Hahaha

Idag har vi, som utlovat, bara varit hemma. När vi skulle gå ut med Bella sa Noelle "nej, vill inte gå ut. Vara hemma hela dagen" Haha! Mamma, håll vad du lovat för tusan!
Jag har inte ens bäddat sängen idag, första gången på åratal tror jag! Behövs bytas sängkläder så jag skjuter på det... till... senare...

Ska dammsuga om en stund med.. så vi kan ha fredagsmys sen!
**********************************************

Inga kommentarer: