tisdag 27 oktober 2009

Roligt paket

Roligt paket kom med posten idag =) Kläder till barnen som jag beställde från Villervalla! Om jag hade fått två tjejer så hade jag nog köpt mycket likadana kläder till dem.. nu har jag en av varje kön och då är det lite svårare. Inte direkt så att man sätter på William Hello Kitty ;)
När jag köpte Mumin på Lindex, så fanns det inget till pojke på mini-avdelningen... Fanns inte det innan? Typ svart och vitt? Iallafall, Villervalla är ju mer unisex så då kan dom ha likadant ;)
Noelles tröja ser brun ut på bilden, men den är lila!

Idag var vi på babycafé som vanligt, jag och William.
Och nu ska M jobba till kl.20 tre dagar i rad.. jobbigt. Man måste sköta allt själv hela dagen (det gör jag ju annars med, men nu när han inte kommer hem förrän efter Noelles läggdags så blir det jobbigare...) Nu kollar Noelle lite på film och William sover så nu har vi det ganska mysigt ;) Vi ska nog gå till hennes rum och pussla eller rita snart :) I morgon får det bli öppnis, men jag har inte bestämt om det blir f.m eller e.m än. Sugen på att baka frallor på morgonen.. vågar man ge sig på det med en envis trotsig 2 ½-åring??? :)

Inga kommentarer: