lördag 3 oktober 2009

Och idag sprack det....

... med att inte äta...
Har ätit pizza och godis! Men ,en dag i veckan kan man väl få smaka lite??
M & J har lagat J:s bil hela dagen och dom är inte klara än... den måste ha varit väldigt trasig, hehe. Jag och Martina har lekt hela dagen, och varit i Knalleland. Ingen shopping alls, det är dåligt! ;)
Noelle och Nellie sov ingenting i sina vagnar.. nä, bäst det så att man inte missar en snygg tröja eller så!! Haha. Så, Noelle somnade i bilen på vägen hem, så då tog jag en extra runda och åkte runt lite i stan typ uppe vid vattentornet och runt där en massa.. Spännande med en annan sida av stan, hahahaa...
När vi väl kom hem så kom det en sån JÄKLA regnskur när vi skulle gå ur bilen... o så kom det en bil i ganska hög fart som skvätte vatten på oss... MEN han stannade och rusade ur bilen och bad om ursäkt och frågade hur det gick och sa "det var visst ett hål i vägen..."
Jag svarade med att "jo jag vet, dom lagar ju aldrig det ordentligt.. det gick nog bra med oss, tack för att du stannade!!!" En gång gjorde bussen likadant.. han stannade ju såklart inte, lika bra det för jag fullkomligt hatar busschaufförer.. *morr*
Jaja, nu blir det väl tv för mig en stund, ska försöka gå o lägga mig tidigare än 24 idag. Igår blev det sent, o sen höll William mig vaken mellan ca 5 & 7, han hade ont i magen stackarn...

Inga kommentarer: