torsdag 22 oktober 2009

Inte orkat...

Har inte orkat / hunnit sätta mig här och skriva eller ladda upp bilder... Startat datorn, jo, det har jag gjort varje dag... men bara kollat familjeliv och facebook lite snabbt...
Flyger o flänger alldeles för mycket. I morgon ska vi bara ha en mysdag hemma jag och barnen, har jag bestämt idag.
Idag var det först ner i tvättstugan, sen storhandling på maxi, hem, packa upp, tvättstugan igen, till Knalleland (Noelle BEHÖVDE FAKTISKT nya mysbyxor!!) Sen hämta mat och åkte till Marias jobb och käkade lunch med henne, alltid trevligt! Hämta på dagis, hem till tvättstugan igen, till stan och leka i Stadsparken med Martina & Nellie, hem till tvätten, upp och gjorde middag; egna köttbullar, potatis o sås! Diska, tvättstugan... och NU sitter jag här, har lagt William och Noelle badar med sin pappa... Och jag har fortfarande tvätt i tvättstugan... hämtar det innan jag går o lägger mig, eller i morgon, torkrummet är så HIMLA DÅLIGT så jag brukar faktiskt låta det hänga på tork under natten...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tvättade det nya jag köpte idag. 3 för 2 på Lindex; 2 mysbyxor till Noelle & en body till William, samt en tröja och tights "Mumintrollen" till Noelle. Och William fick en tröja med Tiger på, från H&M. Själv köpte jag mig en ny ögonskugga, Max Factor Masterpiece... får se om den blir bra ;)
~~~~~~~~~~~~~~
Snart är dom nog klara i badet, då ska Noelle lägga sig, sen ska jag se på Lyxfällan! (kanske äta glass med, men det säger vi inte högt... hahaha)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag får hjärnblödning å skoskav bara av att läsa om vad du håller på med! lägg dig i soffan å det bums!! ;)