måndag 12 oktober 2009

Ny vecka.

Ny vecka och nya saker som ska fixas...Idag har jag varit o beställt tårtorna till dopet som är på söndag. Åkte vidare till Knalleland för att byta stövlarna jag köpte nyss, ett spänne på sidan hade lossat (Skopunkten!!) men jag fick nya =)
Köpte leggings på Gina och köpte handsprit på Apoteket, de hade fått in såna där små flaskor igen, bra att ha med sig nu tycker jag!
Väl hemma så har jag dammsugit, ätit lunch, diskat, gett William smakis i form av majs&potatispuré.. han smaskade lite mer idag än igår.. så snart kanske han fattar grejen ;)
Nu sover han gott!
Med Noelle och hennes lappträning för ögat har det ju inte gått bra... hon har inte haft den på sig alls rättare sagt. Vi lyckas inte. Hon VILL INTE (såklart...) och vi försöker med både det ena o det andra men... det kommer kanske en dag...
Nu ska jag lägga mig på soffan i typ 20 min och sen gå ut på en promenad med Bella och William, innan Noelle ska hämtas, och då ska vi åka till Linda och fika och sen kommer prästen på besök 17.30.
Här finns det inget som heter "jag har inget att göra..." haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mammaledig e inte ett ord för dig va? ;)
mammaupptagen borde det heta ;)

Frida sa...

fortsätt kämpa med lappen!! Inte lätt...jag vet! Minns så väl när jag var liten och mina öräldrar tjatade på mig att jag var tvungen...men jag ville inte heller. Men...det slutade faktiskt med att de vann. Tror de sa att jag typ inte skulle se när jag blev större om jag inte hade den..
Jaa, vad ska man göra. Inte lätt som sagt!