fredag 9 oktober 2009

Mycket promenader, och bilder!

Det har varit en bra vecka! Mycket promenader!
Måndag - promenad med Maria och Jolie in till stan, tillbaka hem via Druvefors och Kristineberg. (75 min)
Tisdag - Till Kristineberg och hem. (inte så långt, men kanske totalt 40 min)
Onsdag - Till stan med dubbelvagnen (45 min)
Torsdag - Till Öppnis och hem, med dubbelvagn. (40 min)
Fredag - Eftermiddagspromenad i skogen med William och Bella. (45 min)
Jodå, så jag känner mig rätt nöjd ändå... Och inget fika eller godis dessa dagar... så kanske ska man få något till fredagsmys ikväll? Vi får se.. var på Maxi innan o köpte bara en coca-cola, kom inte på något jag var sugen på :o inte likt mig...
Här kommer lite bilder...
"pussa min lillebror"
Sover mest så nuförtiden när han lärt sig vända sig. Och idag vände han sig tillbaka, från mage till rygg.. bara sådär!!

Busungar ;)


Noelle fått ett nattlinne... 98/104.. jättelångt... haha
I morse var vi på ögonmottagningen med Noelle. Hennes skelning har blivit bättre med hjälp av glasögonen, men hon använder liksom inte sitt "dåliga" öga alls.. så nu blev det "lappträning" tills vi ska dit nästa gång, om 4 veckor. Stackarn, hon ser inte mycket nu, men, det är ett måste, och det blir ju bättre... på sikt!
Trevlig helg!!




2 kommentarer:

Linda sa...

hon ser ut som om hon svävar på golvet = )

MrsTroll sa...

Naw lapp för ögat.. Den minns jag så väl.. Hoppas hon inte är lika bråkig som jag var ;-).. Så slipper hon kanske den snabbare..
(*känner mig xtra stolt som slänger in en kommentar,hihi*)