tisdag 6 oktober 2009

Det är orättvist...

... att man under graviditeten får höra talas om att "ja men ammar du så går du ner lite extra..." Här har jag fan ammat var tredje timme dygnet runt i snart 4 månaders tid, men gått UPP 2 kg istället... Jag VET att det inte stämmer för alla, vissa bara rasar i vikt av att amma, och vissa inte... tydligen inte för mig. Vilket I-landsproblem...
Iallafall så försöker jag fortsätta med min grej att inte fika eller äta godis på vardagarna... andra veckan nu, det rä bara tisdag, men det går bra...

2 kommentarer:

Frida sa...

vad duktig du är!! Själv har jag vräkt i mig choklad nyligen!! fan!!!
Men jag resonerar just nu...man lever bara en gång! hihihi

Anonym sa...

Du är så duktig! Och jag försöker köra samma grej, inget gotta på vardagarna. Vi får träffas fler ggr för promenad! Kram från Maria