torsdag 24 december 2009

Julafton 2009 i bilder.

Fick öppna det största paketet hemma på morgonen.

... som innehöll en BMW!! Från pappa mest ;)

Fina syskon, redo att åka iväg och fira jul!


Tomte nr 1. Hos gammelfarfar... (Mattias farfar)



Tomten får en gosekram!
William grejar...


Fått ny leklera.

Trött tjej hos tomte nummer 2, hos mormor (min mamma)




William trivs bra hos moster Jennifer!
**************
Jodå, är supernöjd med dagen. Barnen har skött sig bra, men varit ganska trötta, och sovit ca 20 min totalt på hela dagen. Så lite gnäll var det stundtals.
Blir att röja i Noelles rum någon dag när hon inte ser. Hon har fått så mycket nytt så vi får inte plats själva snart ;)
Tågbanedelar, tåg, dockvagn, docksäng, dock-matstol, en bondgård med tillbehör, filmer, saccosäck, leklera m.m m.m..... William fick lite skallror, kläder, snuttefiltar, mjuka byggklossar bl.a. Jag och Mattias fick bl.a ett nytt bestickset, silikon-grillvantar och lite serveringsskålar från Saga form. Själv fick jag presentkort, skinnhandskar, tights, underkläder, rengöringskräm (från stället där jag gjorde ansiktsbehandlingen sist, himla bra!!) Och så har jag säkert glömt en massa fina saker för jag orkar inte tänka mera nu :) TACK ALLA!!!
Jag fick allt lov att sätta mig här en stund nu, Mattias sitter med sitt himla Xbox.. så tråkigt va! Haha. Men snart är det sängen som lockar.. så trött!!
Godnatt!









2 kommentarer:

MrsTroll sa...

Haha, ja röja upp i rummet hade jag tänkte göra FÖRE alla klappar öppnades.. Tji fick, jag... Blir ett senare projekt.. :-P Typ innan svärföräldrarna kommer..

Jisses vilken gladskit William.. Man kan verkligen inte låta bli och le riktigt stort när man ser honom..

Anna sa...

Vilken cool bil :) Vart har ni köpt den?
Söta bilder på kidsen..

God fortsättning på julen..

Kram kram