tisdag 1 december 2009

Tisdag. Öppnis m.m

Öppnis idag på f.m
Det var någon som hade fått magsjuka på dagis så snäll personal ringde och informerade oss (eftersom jag är föräldraledig och har möjligheten att låta Noelle stanna hemma vid såna situationer...) så vi stannade hemma idag, Noelle fick följa med till öppnis. Var ju egentligen babycafé idag, men jag ringde så snällt o frågade om Noelle fick komma och det fick hon! =) Var ju en engångsgrej liksom... Kicki o Elsa var med, Noelle lekte med lilla Elsa hela tiden, hon tycker så mycket om henne!
Sen hem och äta lunch och lägga barn och när dom somnat så passade jag på att pynta om balkongen med ljusslingor. Gjorde det i fredags men det blev för lite ljus, så jag köpte en till slinga igår och drog den tätare så blev det lite bättre men jag är fortfarande inte nöjd... har sett en annan balkong här i närheten som är såå fin, ingen aning om vad det är för typ av ljusslinga.. får väl knacka på o fråga ;)
Sen hade vi fikabesök på eftermiddagen, Martina var här med sina tjejer. Trevligt som vanligt!
Lägger in bilder i morgon, orkar inte nu.
Godnatt!

Inga kommentarer: