torsdag 10 december 2009

Tiden går...

...alldeles för fort! Här hinner jag ju inte sitta och skriva och lägga in bilder.. men nu tar jag mig tid :) William sover och Noelle får se lite på film, snart kommer grannen på fika, blir färska frallor, det är så gott!!!
I tisdags åkte jag till Ullared med lillasyster! Det var bra, inte så mycket folk som jag trodde. Vi åkte ju på eftermiddagen så det var perfekt. Självklart mycket folk på leksaksavdelningen med vad hade man trott??? Köpte en del leksaker till Noelle i julklapp, det behöver bytas ut i hennes rum. Köpte en docksäng, dockkläder, ny leklera och ett pussel bl.a! William fick bara ett par mysbyxor, en body o ett par jeans. Helt otroligt att jag hittade kläder där! Men mysbyxorna såg jättebra ut så Noelle fick 2 par också! Sen köptes det massa annat, ramar, åkpåse, sockar till barnen, burkar, badrumsmatta o handdukar... Bästa fyndet var nog såna där sovpuckar som man staplar under spjälsängens huvudända. Märket Spacebabies, det är ju samma som finns i barnaffärerna och på nätet. Vill minnas att Babyproffsen tar 169:- för dessa som jag gav 99 för i billighetsvaruhuset!! =) Perfekt!!
************************************************************
JAG HAR BÖRJAT TRÄNA!!! Eller, ja, jag fick ett ryck o köpte mig ett träningskort igår, på Friskis, har ju alltid tränat där innan. Så igår blev första passet. Step-up. Kul. Ja, men idag gör det lite ont, mest i axlarna :)
Ska se om det hinns med ett spinningpass i helgen också!
*************************************************************
Idolfinal i morgon då! Kanske Erik? Kanske Calle? Erik är ju bäst, men som vanligt brukar det ju gå bättre för den som kommer tvåa... Eller?? Så det spelar egentligen ingen roll i morgon...



William fick låna syrrans tårtmössa :) Han blev lycklig! Ser ni bakgrunden.. en lekstuga i vardagsrummet, haha, bobbycar, babgym (som inte används...) babysitter, lekfilt o leksaker.. Suck. Haha.



Inga kommentarer: