tisdag 15 december 2009

Visst är det härligt...

...När man blir väckt mitt i natten?
Förra natten var hur bra som helst, vi sover till 5, William får välling och somnar om till 7. Man vaknar där vid 5 o tänker "oj, vad hände??"
I morse (jag vill kalla det natt...) vaknade William kl 04:10. Får välling, krånglar o somnar inte om, ligger o viftar med armarna som om det vore boxningsmatch, somnar inte om förrän 5. Lugnt o tyst hann jag tänka, vad skönt, nu äntligen ska jag sova...
05:10 "Maaaaammaaaa" Noelle hittar inte nappen. Mamma ger Noelle nappen.
05:50 "Mammmaaaaa" Noelle vill ha välling. Mamma ger Noelle välling.
06:20 "Mammmaaaaaa" Noelle somnar inte, hämtar in henne till oss.
06:40 William vaknar igen... Noelle somnade aldrig om heller så, kl 7 var det dags att ge upp... man kan ju säga att jag har varit vaken sen 4!!! ♥Kärlek♥

2 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Förstår. Har med såna nätter ganska ofta faktiskt... preciiiiis när man somnat till ropar Engla.... =P o svårt har man som du sa o somna om...

Martina sa...

Idag var det vår tur att få en sådan morgon.. Trött.. Kram