torsdag 31 december 2009

Årets sista inlägg...

... blir lite gnäll. För att jag har ställt mig på vågen, första gången sen i somras, öhh. Jag måste bara sluta ljuga för mig själv! Har ju känt att kläder helt plötsligt sitter väldigt tajt... BLÄ!
Idag äter jag väl god mat, efterrätt och sådär med gott samvete trots allt. Sen är det bannemej slut på mitt fuskande! (Kan ju alltid försöka ordentligt...)
Vågen visade idag samma siffror som i graviditetsvecka 28 (till Jennifer: ca 7 månader) med William, det är ju inte så bra kanske...
Träningskort är ju fixat, bara fixa nya kläder att träna i, och få tiden till det!!!
Gott nytt år!
William sitter jättebra nu!

KALLT IDAG!! (och skitig termometer, men va f*n.. haha)

Trotsade kylan o gick till lekplatsen!


Vintervovve



Hade det gott i vagnen.




2 kommentarer:

Anna sa...

Njut av livet istället :)
Livet e på tok för kort för att kastas bort med dieter o liknande..

Gott nytt år till er..

Kram kram

Moster Jejje sa...

haha snällt att du förklarar åt mig :)