söndag 20 december 2009

Mini-weekend i Göteborg.

Åkte till Göteborg med mamma, lillasyster och storasyster igår morse. Började med att ställa ifrån oss grejerna på hotellet. Hotell Poseidon, det låg 200 m bakom Avenyn. Perfekt! Sen gick vi ut på stan... Haga... mysiga affärer och lite julmarknad. Åt lunch där. Vidare mot Nordstan.. det var en bit att gå kan man säga... ;) SÅ mycket folk! Men det hade vi ju nästan räknat med...
Framåt eftermiddagen skulle vi ta oss tillbaka till hotellet, stannade på vägen och gick in på en bar... blev en Kaffe Karlsson för min del, det var så längesen. GOTT!
Väl på hotellet vilade vi lite, tog en drink, satt o tjötade... Ut på Avenyn för att äta mat på kvällen sen. GOTT det med. Sen ville lillasyster min gå till Hard Rock Café... yeah! Men det var trevligt, bara jag som var så himla trött.. men jag var ganska städad och tog mig hem till hotellet vid 24 :)
Idag efter hotellfrukosten åkte vi till IKEA innan vi åkte hem.
Resultat av shoppinghelgen; Inga julklappar inköpta än.. Suck vad kass jag är ;)
Blir inga bilder heller, lika kass på dom.. tsss.

1 kommentar:

Sandy Dandy sa...

Låter jätteroligt!!! Meh, ville se massa bilder!! =P