onsdag 4 februari 2009

Aj...

Nu måste jag gnälla, bara lite ;)
Känt av graviditetens negativa sidor idag, om man kan kalla det så. Jag är ju inte personen som gnäller eller klagar i första taget, men idag har det gjort ONT i benen, ljumskarna, ryggen o lite överallt. Får även små korta sammandragningar flera ggr om dagen, inte alls skönt!!
45 min har jag suttit ner idag, jobbat 9 timmar. Det är ju som vanligt, men idag var det extra jobbigt på eftermiddagen. Skulle vara skönt med en 15 min rast vid halv tretiden...

Nu satte jag mig här lite, farmor är här och kan leka lite med sitt barnbarn...

Efterlyst ikväll :)

Maria G > Hoppas det gick bra på din
K O M P E T E N S I N V E N T E R I N G
idag :)

2 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Tycker med det är tufft jobba, skönt sen när vi går på HP du ;)

Anonym sa...

gumsalumsa! Det gick faktiskt bra :) Sköönt var det o nu är jag helt slut som artist o längtar till helgen!! Puss o kramen