söndag 22 februari 2009

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av
♥ sandra ♥

Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1) Jag är en riktig godisgris :-o Särskilt under denna graviditet, CHOKLADMISSBRUKARE!

2) Jag rakar benen ungefär varannan dag :-D (Blir svårare för varje gång nu känner jag...)

3) Har hund, men tål inte smutsen som blir, dammsuger minst tre ggr i veckan!

4) Jag tjatar på min sambo om vad han ska / inte ska göra...

5) Tycker det är jättekul att gå till BM, längtar efter varje gång till nästa gång :)

6) Jobbar på Statoil och förundras över hur T R Ö G A en del människor egentligen är...
(...eller hur elaka en del är... som bara skäller och gapar och tror att man tar all skit...)
Men jag gillar mitt jobb!!

7) Jag är en riktig hemma-tjej! Längtar tills det blir fredag eller lördagkväll så man bara får vara hemme med familjen och gotta sig!!

8) Sen var det ju det här med schlager då... samlar på Aftonbladets schlagerskivor och är en riktig schlagertönt;)



Jag utmanar:
Fossings blogg
Sandy
Linda
Trollmor
Malin
Ida
Magnus
Angelica

2 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Okej :-) du har fått en Award på min blogg...! KRAM

Ida sa...

Ah detta ska jag tänka lite på :)