söndag 1 februari 2009

Jobb jobb

Puh.. trött efter att ha jobbat 6-16 fredag, 8-18 lördag och 9-18 söndag. Men nu är jag hemma och tar det lite lugnt, fast jag har iofs lite tvätt i tvättstugan :-p


Vet inte riktigt vad jag har att skriva idag, typ ingenting..

Behöver RÖJA här hemma... slänga massa skit. Bebisen måste ju få en garderob också...
Hmm får ta en helg när vi e lediga o se om Noelle kan va me farmor under tiden kanske.
Mormor åker ju till Thailand nästa vecka. Kul för hnne ;)

Nee.. nu går tidslåset igång på datorn ;) hehe
Bye!

2 kommentarer:

Sandra ♥ sa...

Heeej! Jaa de kan nog ha varit mig du såg! :) Allt bra?! Kram!

Sandy Dandy sa...

Hej! Förstår du är trött, jobbig vecka!! Men är du ledig nu ett par dagar då?? Vi städat heeela helgen. Nu jobb imån och Engla dagis. Hörs snart hoppas jag!!! KRAM!