lördag 7 februari 2009

Mysfrukost i stan

...Idag åt vi frukost på café Bakgården, Mattias brukar träffa sina grabbkompisar där på lördagar och det var ett tag sen jag följde med nu.. gott med café-fralla och kaffe, och sen gick jag och Noelle och köpte en semla som vi delade på ;) Kände att jag behövde en riktig efter gårdagens misslyckande *alltid nått att skylla på*

Ikväll börjar det.....


...har ingen aning om hur det kommer gå, vet knappt vilka som är med, jo Shirley och Alcazar vet jag. Och så har man ju sett henne, den där Marie som var med i A-teens, på varenda tidning... hehe. Men som förra året då det sades redan i januari typ att Charlotte Perrelli skulle vinna, är ju inte lika skoj då...
Nu är jag trött, kom inte i säng förrän 2- halv tre i natt, hämtade syster och körde hem henne, var visserligen hemma ca halv 2 men sen ska man ju somna också...
Så nu ska jag vila en stund. Hej svejs.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte dina semlor såg smarriga ur:-)

Carol sa...

Hmm.. varför anonym? :-D

Anonym sa...

konstigt det blev, ville ju inte va anonym, har för mig att jag skrev mitt namn, ja ja, får väl spela lite mystisk emellanåt ;-)

Carol sa...

Jasså, det var du din lurifax ;)