söndag 15 februari 2009

Burger King

..Jaha så blir det då skräpmat ikväll igen ;)
Mattias är på BK o ska hämta mat, men jag nöjer mig allt med det minsta mealet dom har.
Han är bakis idag och det är så roligt, hahaha. I vanliga fall säger han bara "nä jag är bara lite trött"
Men idag har han sagt flera gånger "Jag är nog rätt bakis idag, det var längesen..." :)

Var ju hos Peter igår på födelsedagsmiddag, det var trevligt!
Kom hem vid 1.30-tiden och sov till 10 i morse, så gött!
Noelle sov hos farmor o farfar och det hade gått såå bra, hon var så snäll så! Dom hade också haft gäster där igår och var riktigt stolta över att Noelle var så lätt att ha o göra med, det känns ju bra!!

Jag har så ont i halsen bara, och något förkyld igen, jag fick ju vara utan täppt näsa i en vecka iallafall... Hurraaa!
Sen denna eviga halsbränna på det gör ju att det känns... skönt :s
Men det är som barnmorskan säger, "så fort bebisen kommer ut försvinner halsbrännan" Det är sant, men då bränner det nån annanstans istället... hahahahahaha.

Nu; BECK-film o mat!

Bye!

Inga kommentarer: