måndag 9 februari 2009

Måndag

Då var ännu en helg förbrukad... Det är ju galet vad fort det går de två helgerna av tre som man är ledig ;)
Igår var vi i Knalleland på dagen, Noelle sov middag i vagnen så jag o Mattias kikade i affärer, fikade, och köpte nya jeans till honom... på tiden kan man säga!!!
Vi går väl i klädaffärer tillsammans kanske 3 ggr per år eller så... Inte riktigt hans grej.

Jobbat idag, öppning, 6-15.45. Mer trött på eftermiddagen än på morgonen, efter lunch är det ju så "långt kvar"
Kan iaf dricka kaffe igen, mådde ju så illa de 16 första veckorna av graviditeten så kaffe gick bara inte.. men nu är jag mitt gamla jag igen, ja, kanske inga 4 koppar om dagen, men två iaf!! :)

Noelle leker med tåg :)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi var också i knalleland igår, synd vi inte sprang på er.. Vi var där efter lunch iofs så då kanske ni åkt hem..
Hoppas allt är bra med er! Ett tag sen vi sågs nu ju.
Kram kram

Anonym sa...

visst e det underbart när man kan dricka kaffe igen? ;) jag fixar inte det från maskinen på jobbet, men gott kaffe gjort hemma går allt ner. :)

Carol sa...

Martina> Vi åkte nog hem strax efter 13 tror jag..

Fossing> Jaa så gött! Vi har maskin med på jobbet, men det är en riktig som maler hela bönor, skitlyxig ;)