fredag 6 februari 2009

Fredag!

Lediga idag!
Sugen på att göra egna semlor, inte bullarna dock, de köpte jag! Men det var inte så lätt att få till en god fyllning.. men dom blev ganska ok först, sen sjönk de ihop o blev helt platta :) Har lärt mig nu att man ska nog lägga på grädden precis innan servering!
Elaine kom på spontan-fika ;) Trevligt, hoppas hon inte dog av den platta semlan :D

Kvällsmatsdags....



... o så lite bilder från i måndags när vi var hos Nellie och Martina:

kontoristen :)


bästisar!
Så var det fredag igen då... ledig hela helgen, såå skönt! Men tråkigt att M ska jobba hela helgen.. om jag har tur så K A N S K E vi hinner äta något ihop ikväll, sent...
I morgon är det ju schlager! Min bästa tid på året, som den schlager-tönt jag är!!! :-)
M ska på fest så jag ska bunkra upp med ostbågar och läsk ;)
Ha de bra i helgen gott folk!




Inga kommentarer: