onsdag 11 februari 2009

Nya kläder + garderobsröjardag!!!

Var o köpte två nya klänningar till mig igår på Vero Moda/Only! Passade bra över magen!
Ska ta o röja i min garderob nu med, när Noelle sover, har såååå mycket skit jag aldrig använder!
Vem vet, kanske kan jag med att lägga ut en före och en efter-bild? Det beror på resultatet ;)


Tunikan från Gina jag köpte för ett tag sen, knytbandet ska ju sitta i midjan, men jag har ju ingen midja nu, så jag får ha den sen när magen vuxit lite till, då sitter bandet under bysten :)

Vero Moda

Only



3 kommentarer:

Anonym sa...

så fina :) kommer du å röjer ut i min "gadrov" sen med då? :D haha

Carol sa...

Jiffen> Jaa jag är på slängarhumör nu så då blir det inte mycke kvar ;)
Hahaha gadrov :D

Sandy Dandy sa...

Jättefina kläder!! Vill med handla nytt. Känns ju som man inte kan ha nåt på sig! Mammabyxorna är typ för små nu (för benen) , kul o gå i mina cubusbyxor hela tiden som ser ut som mjukbyxor...