lördag 2 januari 2010

100101...100102?? 20100102???

Svårt med nya datumet, tur att jag inte jobbar nu för då hade jag nog skrivit fel på otaliga hyresavtal bl.a ;)
Igår hade vi en lång mysdag hela dagen. Mysbyxor och inget speciellt gjort. Tog ut Bella på 2 promenader gjorde jag, skönt med lite luft...
I natt har William sovit sjukt dåligt. Napp 22.30, napp 24, napp 00.45, välling 01, napp 04, napp 05.20 och 06.15. Sen fick Noelle välling kl 5 och ville gå upp 07.30. Då fick Mattias gå upp till henne, sen lämnade jag ut William till v-rummet när han vaknade igen 8.10 så sov jag till 9.30 =)
Han vaknar för att han krånglat sig ner till fotändan av sängen, jag ger honom nappen och lyfter tillbaka honom till kudden. Sen har han magknip till o från, kanske har sin förklaring då att han sover dåligt... Men men, that´s life som småbarnsföräldrar!!!
Idag har vi inga planer, M ska jobba lite, jag är sugen på att åka till Knalleland men det är väl rena kriget där borta idag...
Vad ska det bli av honom??? Gåstol o kör dockvagn..
=)


Inga kommentarer: