fredag 8 augusti 2008

Fredag!








På något sätt så känns fredagar lite mysiga, nu när man har semester iaf, för annars är jag ju bara ledig en fredagkväll på tre.. det suger! Haha.

Handlat lite godis och ska inte göra något speciellt, bara vara!
En kompis, Frida, kommer hit på fika vid tretiden, tänkte baka en paj för ovanlighetens skull! Hmm, jag bakar ALLTID paj! Det tar ju typ en kvart bara, haha.
Ville haft Frödinges kladdkaka men den var slut på ICA :-(




Frida







Min mamma och hennes gubbe har varit på Mallorca i två veckor och ska komma hem idag, så kanske att man åker dit och hälsar på i morgon eller så.. Men vi ska träffa min vän Åsa och sonen Victor i morgon med tror jag, hoppas det blir uppehåll så kan vi fika på lekplatsen!

Noelle och Victor när dom var mindre...






Dagis gick bra idag med, Noelle rusade in i sitt favoritlekrum utan att vi hann ta av henne varken skor eller jacka! Det är nog ett tecken på att hon trivs! Och säger man "ska vi gå till dagis" här hemma på morgonen så blir hon aldeles till sig och hämtar skor och gummistövlar och allt... *sött*







Hoppas det blir en trevlig helg! Kram!

Inga kommentarer: