söndag 10 augusti 2008

Slö söndag...

Kvällen igår var mycket trevlig! Det blev lite vin att dricka och man blev allt lite rund under fötterna, alltid skoj!!

Noelle somnade en stund vid 22, sen gick vi hem strax före 01 och då vaknade hon och var vaken hela vägen hem.. Tycker det ser och känns oansvarigt att vara ute o gå med en barnvagn mitt i natten, en lördagnatt.. Liksom "stackars barn" tänker jag själv, såvida det inte är en liten bebis som man måste söva...

Men det gick fort att gå hem, och inte en droppe regn kom det heller, så skönt!!


Laddar för en ny vecka på dagis-inskolningen då.. Ska bli spännande. Denna vecka ska Noelle få vara där 2 timmar åt gången, och jag misstänker att jag successivt ska börja att gå därifrån korta stunder... Jag tror det kommer bli bra!


Pappan här i huset börjar jobba i morgon, han har varit hemma sedan den 28 maj så det tar nog emot nu...

Inga kommentarer: