lördag 23 augusti 2008

Trevligt!

Idag var det då mammaträff...
Vi bestämde att vara på en av lekplatserna på Hässleholmen där Camilla bor.
Möttes av ytterligare två utbrända bilar när vi kom fram till parkeringen.. det har hänt ett antal gånger nu just i det området och man blir så förbannad att folk inte kan låta bli det som inte är deras!!! Men men... jag skulle aldrig våga bo där :-(
Barnen hade skoj och självklart vi vuxna med, synd bara att man knappt hinner få i sig kaffe. Barnen är ju ganska vilda nuförtiden...
Fick en glad nyhet också, men den avslöjar jag inte här och inte nu :-p
Själv hemma ikväll. Blir snart mat och sen godis, godis och lite godis tror jag :-)
Noelle har just somnat så nu ska jag fixa maten.



Wohooo... Mari och Monique ska ut o flyga... Här sitter jag och softar (Nellie)
Tittut i tunneln Noelle!
Victor kom då!!!
Norabelle glad =)










Inga kommentarer: