onsdag 13 augusti 2008

Tisdag + Onsdag

Igår, tisdag var vi först på dagis och jag lämnade Noelle från 9:15-10:30 ca. Åkte och köpte mig ett par tofflor att jobba i. Blev ett par Ecco som jag hade sett från första dagen jag letade, fastnade för dem, och har ändå provat 30 par till ungefär men inte hittat några andra som jag ville ha. 700 spänn suger, men men, nu får vi se vad de går för ;-)

Sen på e.m kom en kompis hit och fikade. Hon är alldeles "nygravid" i vecka 9, det är sååå mysigt! Jag tänker inte säga vem det är, det kommer fram så småningom ;-) Grattis iallafall!

Så till denna dag... onsdag. Lämnade Noelle som vanligt 8:30, åkte därifrån kl 9 och var tillbaks 10:25. Under tiden åkte jag till storasyster Petras jobb och bjöd in mig själv på en kaffe!
Det hade gått bra även idag för Noelle så jag känner mig inte så orolig över nästa vecka. Bara hon inte blir sjuk, näsan har runnit lite idag på e.m :-(
Men gränsen för att stanna hemma tycker jag går vid feber, besvärande hosta, eller jättetäppt näsa och ett barn som allmänt mår dåligt!

Sen var vi på lekplatsen, en timma ungefär. Vi gick hem när det började komma mörka moln på himlen, det såg läskigt ut och vi hann vara inne i ca tre minuter innan störtregnet kom. Bra tajmat!
Farmor och farfar (Noelles farmor och farfar, jag har inga mor-farföräldrar...) kom på besök, de hade med sig min jacka som jag hade glömt i husvagnen!
Som jag har saknat min "On the Peak från Ullared" :-D
Farmor o farfar hade Noelle en stund så åkte jag till ICA Maxi och hämtade ut mitt Ellos-paket, hade beställt en Adidas-dress till Noelle, den var fin :-)
Nu har jag duschat, ska fixa något att äta och sen slappa i soffan.
Ha det gött!



Puss mamma!

Klart Kaninen ska gunga med!!!

Inga kommentarer: