måndag 11 augusti 2008

Måndag

Första dagen som jag skulle ta Noelle till dagis själv, eftersom Mattias börjar jobba idag efter sin pappaledighet som varat i 2 ½ månad ju...
Han åkte 06:55 och då vaknade Noelle. Ganska lagom för jag hade ändå ställt klockan på 7.
Upp, äta frukost, byta om, försöka sminka mig lite, byta blöja, klä Noelle, gå ut med hunden... Slapp stressa och vi satt i bilen klara för att åka kl 08:15 och skulle vara på dagis 08:30 så det var en bra morgon!
Jag lämnade Noelle en stund idag, jag tog en liten promenad och var borta ca 15-20 minuter. Jag tog på mig jackan och vinkade hejdå till Noelle, sen fortsatte hon att leka så det hade gått så bra så!! Men sen kan väl det komma bakslag, att hon helt plötsligt gråter jättemycket, men jag tror inte det har med tid på inskolning att göra, utan den dagen kan lika gärna komma om ett halvår, eller ännu senare..

Efter dagis åkte vi till ICA Maxi och storhandlade.
Fan, jag ska sluta handla med självscanning! Jag får ju avstämning varenda j*vla gång!! Förlåt språket..
Sen vet jag att det är inte personalens fel, men man blir ju sur.. när man ska packa upp alla varor, handlade för närmare tusenlappen så det var en del ... :-(
Men snälla killen i kassan hjälpte till att packa ner sen så det var ju schysst!

Nu sover Noelle.. jag ska göra lite nytta. Bye!

Inga kommentarer: