fredag 22 augusti 2008

God morgon.

God morgon ja. Kl är nu 12:35 och jag sitter och äter frukost.
Tackar gudarna för att vi har valt ett så bra privat dagis där jag i princip får lämna Noelle hur och när jag vill!!!
Jobbade till 24 igår, gick o la mig 01 och Noelle vaknade 05:30 så det var ju bara att pallra sig upp... Lämnade henne på dagis kl 9 och åkte hem och sov 9-ca 12 :-) Helt underbart eftersom jag ska jobba 15-24 ikväll med..


Så nu sitter jag i soffan med en stor kopp kaffe och två goda mackor, och det är ganska skönt att få ha osten i fred :-D













I morgon ska vi leka med barn från mammagruppen på Familjeliv. Det var så längesen vi träffades så det ska bli riktigt skoj.











Har lite bilder från när dom var ganska små, så ska jag försöka ta lite nya i morgon och jämföra :-) Hur fort de växer ...













Inga kommentarer: