torsdag 14 augusti 2008

Snorigt...

"Vad gör bebis Elvira? Äter på sina händer?"

"Här sitter jag i tant Elaines knä."

...och här busar jag i Elaines och Johans fåtölj...


GRATTIS TILL TANT NETTAN SOM FYLLER 27 ÅR IDAG!!!!






Noelle är lite snorig, men hon verkade inte sjuk så vi gick till dagis.. Det gick så bra idag med. Under tiden åkte jag till Maxi (inga andra affärer som är öppna på morgonen ju!!) och kikade runt lite, köpte lite söta handdukar och ett extra regnset till Noelle, så nu har vi dubbelt med regnkläder, slipper man ta med till och från dagis hela tiden...



Hoppas inte Noelle blir mer snorig under natten bara, är det som idag så går vi ju i morgon med... Alla dagisungar springer ju omkring med rinnande näsor hela hösten ändå.. nånstans kommer ju bacillerna ifrån! Trist men sant!


Vi åker till husvagnen i morgon e.m. Sista möjligheten för oss att vara där nu innan den ska dras hem igen... Ska bli skönt att bara koppla av.
Jobbet börjar ju igen på tisdag...


Idag har vi varit hos Elaine och fikat. Det var trevligt att träffa alla igen. Statoilfolket var där (Karin, Matilda, Marita och Carro med pojkvän Daniel och bebis Elvira)
Karin har jag ju inte sett sen före midsommar, eftersom att hon åkte till Smögen för att jobba hela sommaren!




Skickar en tanke och en varm kram till min vän Martina och säger att jag ska tänka på henne i morgon när hennes mormors begravning är! *KRAM*










1 kommentar:

Tom Coyot sa...

:)

vote my blog

http://www.nossotop.com.br/top/contador.php?id=59terbilei