måndag 18 augusti 2008

Första dagisdagen på riktigt =)










... Ja som rubriken lyder så är Noelle på dagis 9-14 idag. Spännande. Den största utmaningen är nog om hon kan somna där på en madrass eller inte... Fröken Kicki skulle ringa sen, så får vi se när jag ska hämta henne, jag är ju ändå ledig idag så detta är ett försök!


Helgen var snorig, vi var i husvagnen i Varberg och alla tre var ganska snoriga och vi tog det ganska lugnt!

Vi åkte Kustpilen in till stan (ett litet mini-tåg som går mellan Apelviken och Varbergs centrum) och jag har hela sommaren velat att Noelle ska få åka det, men det har inte blivit av. Så i lördags slog vi till. Noelle tyckte det var kul!

Planen var att äta lite glass inne på torget, men lillstumpan somnade sedan i vagnen, så vi gick bara till Lindex så jag fick köpt mig en ny BH. Jättekul att lägga 369:- på nått sånt tråkigt. Men så är det när man är utrustad med modellen större ;-) Usch. Har äntligen hittat en modell som jag tycker pm, från märket Triumph, så nu håller jag fast vid den och provar inte ens nån annan för jag blir bara arg då!


Tur jag hade en rabattkupong på valfritt underklädesplagg, så det blev liite billigare iaf!





Nu har jag mat i ugnen som snart ska tas ut.. Moussaka! Det skulle Maria gillat. Haha, men jag har fuskat, det är första gången jag gör det så jag har använt en kryddpåse från Santa Maria =) Ska bli spännande att smaka!



See you!












Inga kommentarer: