lördag 30 augusti 2008

Misslyckad shoppinglördag...

:-(
Mattias tog med Noelle på sin "grabb-fika" på lördagar som dom brukar.. så gick jag på stan så länge och tänkte shoppa shoppa shoppa...
Har insett att jag har shoppat en del i sommar, men väldigt lite, (eller inga alls) överdelar att ha på mig.. Tråkigt tråkigt. Så idag tänkte jag slå till o köpa allt som jag hittade typ.. men såklart hittar man väl ingenting då heller, dessutom tidsbegränsat så blir det ju ännu värre :-p
Köpte en rutig skjorta bara.
Provade säkert 15 plagg totalt men inget var bra... *GRR MORR*

Gick till Make Up Store för att köpa min favorit-mascara men såklart var den också slut, tydligen fler som har den som favorit, haha.

Blev att jag köpte en "bil" på BR till Noelle istället... hon ska få den när hon vaknar sen =)

// kl 12:05

Inga kommentarer: