torsdag 21 augusti 2008

Jobb.

Som jag sa så har jag inte hunnit skriva här sen man började jobba.. Så mycket att göra, så lite tid. När jag kommer hem från en tidig arbetsdag (kommer hem 16:15 och det är väl inte så himla tidigt när man gick upp 5, men men...) så ska det ju lagas nått att äta, plocka iordning i lägenheten som mer eller mindre ser ut som ett slagfält... Noelle ska äta, bada, nattas, och sen vill man hinna surfa eller kolla på tv. Oftast det sistnämnda ;-)

Idag ska jag jobba sent, börjar 15.30 och slutar 00.15. Jag har lämnat Noelle på dagis kl 9, så bra att man får det, hade nog inte fått lämna henne en sekund före 15 på ett kommunalt dagis ...
Så jag har faktiskt vilat en stund nu.. ska äta, duscha o allt det där.

I morgon blir det tuffare, eftersom jag kanske är hemma 00:20 i natt o kommer få gå upp när Noelle vaknar o Mattias åker till jobbet kl 7 och jag ska jobba sent även då... Jaja... Det löser sig!
Nu ska jag fixa käk.

Inga kommentarer: