måndag 4 augusti 2008

Phu...


Jag känner mig nu lite lugnare ...

Har pratat med världens bästa blivande dagisfröken, Kicki, och det var lugnt att börja inskolningen den dag vi känner för, när Noelle blivit frisk! Skönt! På ett "annat" dagis hade man väl fått kommentaren "jahaa.. nu ställer det ju till lite problem här..."

Det är den uppfattningen jag fått efter att ha varit i kontakt med de kommunala föskolor som var aktuella för oss.

Men så dök kompisen Kicki upp med ett erbjudande från deras nystartade förskola i privat regi.. Toppen!

Har även pratat med personalchefen på jobbet, men hur det blir sen vet jag inte, skiter i vilket om jag ska va ärlig, tar väl ledigt då eller något, huvudsaken är ju att allt funkar på dagis först!


Lilla plutt somnade sent idag, kanske inte så konstigt eftersom hela familjen somnade om i morse o sov till 10.40!! Men nu sover hon, fast jag misstänker att hon vaknar i natt.. Är ju jobbigt med feber!


Något som är positivt är att jag bytte gardiner i vardagsrummet igår, och tänk vad glad man kan bli över en sådan liten sak, jag blev jättenöjd och blir glad när jag ser rummet typ, haha!

(jag är ju ingen inredare, tycker om när det blir fint, men kan liksom inte få till det, lägger inte heller några stora pengar på det så man får vara nöjd för det lilla...)


Läggdags!