måndag 12 april 2010

Börjat sortera...

... alla foton som har legat i en påse i tre år. Det är kort från när Noelle föddes, 2007, och fram till nu. Köpte ett fotoalbum med plats för 300 bilder, och en liten yta där man kan skriva en rad... Ganska tråkigt om ni frågar mig, jag har ju alltid älskat att klippa och klistra.. men jag har inte tid eller ork till det nu. Scrapbooking försökte jag mig på men riktigt SÅ kreativ var jag visst inte.. dyrt är det med. Såhär gjorde jag innan:


Och såhär blir det nu:


Tråkigt, men som sagt, bättre att ha fotona i album i någorlunda tidsordning, än i en påse :)

3 kommentarer:

Anna sa...

Nu fick ja dåligt samvete när du e så duktig..
Vi har inte ens framkallat kort på ja vet inte hur många år...
Allt ligger på datorn =/

Sandra ♥ sa...

Blir fint ändå!! :) jag måste också fixa med alla kort o så.. Det tar sån tid bara och man bara skjuter på det hehe.

MrsTroll sa...

Haha, ja men de finns bilder iaf.. De är väl bättre än ingenting alls.. *s*

Har William också en likadan bok då eller? Jag har inte alls fota lite flitigt denna gång så Nemis bok lär inte bli likadan.. Men men..