tisdag 27 april 2010

Premiär

Idag var det då premiär av en för mig ny träningsform.. Provade Body Combat. Vilket innehöll mest slag och sparkar i luften.. kampsportsinspirerat, tufft och roligt (jag hänger nog med bättre nästa gång...) När man hade gjort tio repetitioner av en grej så tyckte jag ju att jag kunde det och började bli lite varm i kläderna men då var det ju såklart dags för en ny ihopsättning ;) Men skam den som ger sig ;)
Nu åkte M till jobbet för att montera ståbrädan på vagnen.. det var tydligen en hel vetenskap.. för den enda som skulle passa var en sån där Buggy board och det var ju fästen och skruvar lite överallt... han klarar ju det mesta så detta ska väl inte vara några problem. Ska ju till sjukhuset och ögonmottagningen i morgon så det skulle vara kul att testa den då! Noelle komer nog gilla den! Men nu kommer lite bilder:

William gillar verkligen puffen!!

Det som göms i snö... en utbränd bil (En Audi A4 för er som inte ser det.. hihi) i slänten ner från Kristineberg mot Statoil Hedvigsborg...

William busar i Noelles säng, hon sover...


... och så plaskar han i Bellas vattenskål.. ALLTID!!



3 kommentarer:

Angelica sa...

Haha fick han åka till jobbet för det? Är inte han mekaniker? Jag har en sån med, hade inga problem. Kanske är van/skadad efter att jobbat på BV-centralen.

Skönt att ni börjar återhämta er nu. =)
Trodde lillebror var på bättringsvägen här, men frukosten kom upp innan.

MrsTroll sa...

Ja men va f*n de där hade jag totalt förträngt.. Vattenskålen och små barn.. Stackars hund... Haha.. Tack för den påminnelsen ;-)

Sandra ♥ sa...

Hihi gulliga william :)