torsdag 29 april 2010

Lindexshopping

... ja lite iallafall... Bamsekläderna är så fina! Speciellt till pojkar, eftersom pojkkläder är en stor bristvara i många (alla?) butiker så har jag fastnat för de med Bamsetryck. Ville att Noelle skulle ha ett par turkosa mysbyxor, hade likaväl kunnat köpa ett par från deras "3 för 2" sortiment men det fanns inga 104 kvar, så jag hittade dessa med Lille Skutt istället. Tröjan till är väl lite för "pluttinuttig" för mig men jag gillar randigt så! Williams byxor är inte Bamse, de är från "3 för 2"
Igår när jag handlade på Maxi så frågade jag Noelle om hon ville stanna där i lekrummet under tiden, och det ville hon! Det var första gången. Gick hur bra som helst, det gör vi om snart igen!!

William pillar på Bellas öra... Bella ligger så snällt kvar hela tiden...
Phu.. vilken dag det har varit idag. Först till tvättstugan vid 8, lämna på dagis, hem, tvätt, till stan på ärenden, hem, tvätt, lunch, dusch, hämta på dagis, fler ärenden, hem, hämta upp och sortera tvätt, iväg igen... NU slappar jag i soffan. Men har fortfarande lite tvätt kvar i tvättstugan... William har inte fått sova ordentligt på hela dagen, jag har ju fått rycka upp honom varje gång.. jobbigt. Hoppas han sover bra nu, eller så har han blivit störd hela dagen så han jävlas hela natten.. vem vet ;)
Har varit några bra nätter nu, han har fått en flaska välling runt 24 och sen sovit till ca 7.30!!



Inga kommentarer: