onsdag 21 april 2010

Då så...

Idag var jag så glad för att William ville äta, alltså han har ju velat äta hela tiden egentligen men jag har inte vågat stoppa i honom massor. Så söndagen bestod bara av vätskeersättning, måndagen började jag med lite morotspuré utspädd med vatten, och salt och socker i (tips från 1177) likadant igår, och blåbärspuré, och lite smörgås.. Majsvälling har han fått varje kväll och natt... det verkade så bra nu ju, så idag fick han t.o.m pannkaka till lunch och det gick kanon! Tänkte t.o.m att han skulle få gröt till kvällsmat. Efter halva portionen så kom allt upp... Jaha, tack för det, skit får jag för att vi stannar hemma extra länge va??!!!
Men jag kan ju hoppas att han fick för mycket mat i sig idag, magen gillade nog inte det... Vällingen har stannat iaf.. och han har sovit i 1½ timme... *H*O*P*P*A*S*

Jag var iaf och tränade innan. Step-up. Bra, men det var en äldre dam som hade passet idag, och med mina fördomar så tänker jag "jahaa, det här blir skittråkigt"
Men det var faktiskt helt okej! Bara musik från melodifestivalen 2010 dock, jovisst jag älskar det, men kanske inte under ett helt pass? ;)

Nu Efterlyst!

1 kommentar:

Anna sa...

Stackarn..
Alla dessa sjukdomar..

Blir liksom aldrig nån riktig rutin på vardagen.. =(