fredag 23 april 2010

Grattis!

Idag fyller min Noelle tre år! Det går så fort, min lilla tjej har blivit stor ;)
För tre år sedan var det betydligt bättre väder, varmt och skönt. Åkte till förlossningen mitt i natten (02:30) i mysbyxor med tillhörande "luvtröja" utan att frysa... 04:37 föddes en liten Noelle!
Sen när vi var på BB tog vi oss ner till huvudentrén och mötte en kompis utanför.. Då vet jag att jag hade 3/4-byxor.. det var strålande sol och varmt!! Jaja, våren och sommaren kommer nog i år med... våren är ju förvisso redan här men värmen...

Idag har vi inga planer.. kanske blir det en liten födelsedagsfika i eftermiddag när jag har varit och handlat. Kalaset ska vi ha på söndag!

Igår tog jag mig igenom ett 90 minuters box-pass... Det var kul och jobbigt! Jag är faktiskt helt rörlig idag, inte särskilt ont, lite i armarna då ;)

Och så kom ju min sport-bh igår, som jag beställt från www.timarco.se
En STay-in-place av samma modell som jag haft tidigare men en större storlek bara eftersom de jag har är så jäkla tajta, går knappt att få på sig.. MEN vad händer då? Jo dom har ändrat modellen så en L är TOKSTOR, kändes som att brösten trillade ut undertill.. haha, sjukt, jag vet, men så stooor! Va fan då... Så nu ska det krånglas med returer... Det måste ju finnas fler därute som INTE har 75B men som ändå kan träna utan att det gör förbannat ont?? Tips? Operation ligger väldigt nära i tankarna nu...

3 kommentarer:

Sandra sa...

Grattis igen Noelle!

Jag ska ju egentligen inte säga nåt.. är oxå periodare vad det gäller att kommentera, men det är så kul att sa en kommentar nån gång då och då..

Hoppas att ni får en bra helg och att Noelle får en massa paket! Vad har ni förreten gett Noelle? jag har typ 0 idéer och A vill antingen bara ha paket eller bilar, när man frågar honom.. suck!

Kram

Sandra sa...

Ja, pussel och kläder är ju alltid bra! Tänkte iaf önska mig (eller honom..) ett kort till leos lekland.. de hade ett 5-kort för under 500:- fast de har ju inte öppnat ännu, så då får han väl pengar att köpa ett för!

Han fyller i maj, 27:e, så det är ju bara drygt 1 månad kvar..

Anna sa...

Grattis Noelle på 3-års dagen..