tisdag 20 april 2010

Snö eller vulkanaska?

Vi valde att vara hemma idag. I morse hade det gått 48h sen William kräktes för sista gången, men eftersom jag kan vara hemma så är vi det.. Avvaktar lite så inte det är någon smitta som går på dagis, då kanske Noelle blir sjuk och så får vi ställa in hennes kalas... Nä, då är vi hellre hemma lite. Går till lekplatsen dagligen. Men, nu när vi gick hem så kom det lite snö.. bara ytterst få flingor... eller var det kanske vulkanaska från Island? ;)
Kallt var det idag.. brr. Blev en kort visit, igår var vi ute 1½ timma. Men då var det ju sol!
En mobilbild från förra veckan.. William gungar och gör tecken med fingrarna ;)

Igår kom Noelles nya överdragsbyxor från Villervalla, då fick William ta hennes gamla i storlek 86, lite långa men helt klart okej att leka i.. han kan ju ändå inte gå än så det finns ingen risk att han snubblar på dom...

Noelles nya, bild från www.villervalla.se
Det var ju helt slut överallt i hennes storlek,(Lindex, KappAhl.. H&M hade inget sånt alls) och nu ser jag på ovan nämnda hemsida att 104 är borttagen från storlekstabellen! TUR att vi hann få ett par!


Här testas dom i sandlådan;
Och sen fick jag ett Club-brev från H&M, med en värdecheck... på 100 kr!!! Helt perfekt, men vilket betyder att jag handlat lite mer än vanligt eftersom jag annars brukar få på 50 kr ;)
Ja, nu såg jag.. när man handlat för 2000:- får man 50:- och om man kommit upp i 5000:- på ett år blir det 100:- Såna klubbar som ger något är ju bra...?! Varenda jäkla butik har ju fasen ett clubkort, men vad ger dem? Jag har H&M, Lindex, PoP och sms-klubb på KappAhl och de 4 vet jag ju att man får bra erbjudanden och värdecheckar från.
Nä, dags att försöka vila bort huvudvärken nu när kidsen sover!
Ha en trevlig dag!



Inga kommentarer: