söndag 4 april 2010

Påsk och några bilder

Påsken har varit lugn här, som den brukar vara. Som en vanlig helg, fast lite längre, ungefär!
I fredags gjorde jag (som jag skrev...) lövbiff, klyftpotatis och bearnaisesås (smör + pulver + vatten = jättegott)

Igår, påskafton, hade jag först besök av Frida och Malin.. det var nog i september jag såg Malin sist.. Men vi har träffats idag med, så nu klarar vi oss nog till sommaren då hon flyttar hem igen! =)
Senare på e.m/kvällen åt vi middag hos 'farmor & farfar' (barnens farmor & farfar)
Åkte hem ganska tidigt, runt 21. Jag somnade före 23. Sen krånglade William en del, förkyld och hostar som fasen på natten.
Idag; massage hos Malin och sen pizza hemma. Härligt!
I morgon; middag hos min mamma!

Hallon var surt tyckte William ;)



Gunga är skoj!





Inga kommentarer: