fredag 2 april 2010

Glad Påsk!

Igår hade vi en heldag med grannarna. Linnéa och sonen Alfred var här, först kl 12 o käkade lunch. Efter det blev det kaffe & glass. Sen lek o tjöt... William är ju lite större än A och vill gärna banka lite o peta i ögonen o kliva över honom o sådär, det gäller att ha koll! Men dom skrattar härligt åt varandra också! Efter en promenad vid 16-tiden gick dom in till sig o vi till oss. William var skittjurig. Ingen att leka med :)
Så vi ringde hit dom igen :) Då fikade vi igen... (vi firade påsken, kan man säga... haha) o drack mera kaffe... Klockan gick, och hennes kille var påväg hem, lika sent som Mattias kom hem, typ vid 21. Pizzadags! Trevlig kväll! William somnade strax efter 20 men vaknade 21.. fick vara uppe med oss och när grannarna hade gått hem 22.30 var W helt uppe i varv så vi fick inte honom i säng förrän 23. "Gud vad skönt, nu sover han väl länge i morgon då" tänker säkert alla. Bullshit! Han vaknade 03, 04, 05, 06, fick välling 06.30 och sov till 07.30... Ingen kanonnatt direkt. Men 8 gick M upp så då sov jag till 9.

Fixade tvätten i morse, åkte sedan till Maxi vid 10.30. Tänkte komma innan hela Borås kommer, men det var i sista stund kan man säga, när jag gick ut så var perkeringen helt tokfull med bilar, men jag kom hem helskinnad ;)

Ikväll blir det lugnt, tänkte att lövbiff, klyftpotatis & bearnaisesås får stå på menyn! Kanske glass med varm hallonsås som fredagsmys... OCH SOLSIDAN på tv! Så jäkla roligt!

Nu har William sovit ca 15 min så jag får passa på att göra något jag tycker är kul så länge.. kolla på tv kanske? Vila i soffan? =)

GLAD PÅSK ALLA VÄNNER OCH BLOGGLÄSARE!!!

1 kommentar:

Marika sa...

Glad påsk önskas från Linköping