tisdag 13 april 2010

Budgivning

Nej, vi är inte med i någon budgivning, men jag tycker det är spännande att se budgivningar på nätet. Jag är ju som sagt ett fan av Hemnet och kollar minst en gång varje dag. Det kommer inte ut något nytt utan att jag har sett det! =) Vi vill ju flytta, snart. Mitt mål är väl att hitta ett annat boende 2010. Hoppas. Om det blir hus, radhus, bostadsrätt eller hyresrätt återstår att se.
Bara det att budgivningarna drar ju iväg...
Exempel som jag har varit intresserad av, ett hus i Dalsjöfors, utgångspris 1 175 000 är nu uppe på 1 500 000. Stannar nog där eftersom andre budgivaren just stannat. Ett annat i samma område gick för någon vecka sen för 2,3 miljoner och hade utgångspris på 1,6
Det sistnämnda rusade verkligen iväg... men det var superfint renoverat också. Allt nytt!
Ett radhus på Trandared med utgångspris 1 175 000 ligger nu på 1 350 000 och har inte stannat, det går nog upp lite till...
Jaja, än är det inte vår tur..

Igår tog jag mig i kragen och kom iväg på ett bodypump-pass. Helt slut efteråt, jag är ju egentligen för trött för att åka iväg och träna 19.30 men det var gött ändå. Idag har jag ont överallt.
Tog en promenad till dagis och hämtade Noelle så jag har fått lite motion idag ändå.

Nu ska vi leka :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh där lurade du mig, trodde ni hittat något.
Men får hoppas ni gör det snart :-)Alltid spännande att få vara med i budgivningen ;-)

Caroline sa...

Haha, jag är likadan med hemnet. :-)