lördag 23 oktober 2010

Bamse Bamse... William älskar Bamse.


... jo en snart 1½ - åring ser nog skillnad på alla figurer.. det har varit så ett halvår ungefär, så fort han ser något med Bamse blir han heltokig och pekar och försöker säga "bass.." eller något liknande. När vi var på stadsbiblioteket och skulle låna böcker gick han direkt fram till ett tidningsställ och pekade på Bamsetidningarna. Så detta har blivit lite som en drog, jag köper det mesta jag kan komma över med Bamse.. Här är hans badlakan som jag letade land o rike runte efter, nästan, innan jag hittade det på ellos.se, alldeles för nära, typ :)

och kläder...

... och sen har han en pyjamas, mockasiner, regnset, och en tröja i tvätten...

Klart att det finns MASSOR med Bamseprylar, men mest kläderna som är roliga. Frågar man William vart Bamse är så pekar han ju på magen, så det vore förargligt om det INTE var Bamse där då :) Nu kan han ju ha kläder från Lindex stora avdelning (d.v.s 86 och uppåt) så då finns det lite mer kul att välja på.. miniavdelningen har bara bodys ju... Den grå-svarta tröjan längst till höger är t.o.m storlek 92 och lagom :)

Jaja, kanske helt ointressant för vissa... ha en trevlig helg iallafall :)

1 kommentar:

Marika sa...

Hahaha, vad mysigt att han vet vad han vill i alla fall!!! Får hålla ögonen öppna om jag ser något på någon hemsida så du kan överraska honom med något nytt framöver!