tisdag 5 oktober 2010

Plockat undan, bäddat sängar, dammsugit, torkat golv, duschat, gjort mig iordning och nu är det bara att laga lunch kvar. Känns bra! William är hemma idag med, sover nu. Han är bättre, men jag ville ändå se hur han är hemma först innan vi går till dagis igen. Hoppas han kan gå i morgon! Jag har ett litet ärende vid 11.30 så det vore kanon om han slapp hänga med! Ska jobba på torsdag med, så då får dom gå på dagis lite längre :)
Det verkar inte blåsa riktigt lika mycket idag, blir nog att vara ute en stund efter att vi hämtat Noelle idag då!

På tal om spinningbyxor, jag har ett sånt där gelöverdrag till sadeln, som inte hjälper någonting för mig... Kanske dubbel effekt om jag sen använder den ihop med byxor =)

1 kommentar:

Caroline sa...

Här har det blåst nåt så fruktansvärt idag! Fast jag har inte varit ute så det har inte bekymrat mig. Hehe.

Jasså, du har en sån sadel som jag skrev om. Då är det nog bäst att testa byxor då! Och kanske nån liten kudde. :-)