måndag 18 oktober 2010

Måndag & ny vecka!!

Japp, då var det måndag igen.. Tiden går så jäkla fort! Idag har jag haft ett möte med min jobbcoach och fått lite nya idéer. *Hoppas på ett nytt jobb SNART innan jag blir tooookig*
Vissa kanske älskar att gå hemma men jag känner verkligen att det inte är roligt längre.. jag har ingen motivation till att leka med barnen knappt... Men jag har fått ett par tider på Statoil H under november iallafall... Alltid något =)
Efter mötet åkte jag och köpte lunch på Subway. Gott men nyttigt vet jag inte.. äsch, jag äter inte så nyttigt annars heller, jag äter VANLIG mat och har RIKTIG grädde i maten. Så är det.

Noelle i fredags, på McDonalds på vår "mamma-dotter-dag" MYS.
En fin höstdag förra veckan och vi krattade äpplen i trädgården :)


Nu slappar hela familjen i vardagsrummet, jag här o de övriga i soffan framför tv:n. Vi har just ätit middag, spaghetti & köttfärssås som Noelle beställde idag!
Snart ska alla duscha, i omgångar :)
Sen blir det tv för mig, Ullared :) hihi.
På tal om tv, Minnah åkte ut ur Idol i fredags och det kändes okej. Hon var ändå inget speciellt.. varken eller liksom. Som Andreas, helt menlös enligt mig. Men han är väl en flickidol så han kommer långt på det...
Linda gjorde bättre ifrån sig, tack för det!!
Och Jay då.. Underbar!!! Och Geir...
Nä, tidlåset går igång.... NU! Bye ;)

2 kommentarer:

Caroline sa...

Såna dagar har jag också, när jag liksom inte vill leka mer mer barnen utan bara vara vuxen!
Fast jag gillar att vara hemmamamma för det mesta. :-)

Subway verkar gott, men väldigt dyrt för en macka liksom!

Här är det riktig grädde, riktigt smör och "hela" produkter som gäller.
Förutom Lätta på mackan. Det har bara hängt med av gammal vana från ungdomen.

Sandy Dandy sa...

Mmm subway!! Äkta grädde är faktiskt nyttigare än alla matlagningsgrädde... kolla ingridienslistan.. ju färre ju bättre... vispgrädde är enbart grädde... i matlagningsgrädde massa E ämnen .. bläk. :P