fredag 22 oktober 2010

Snö & buss.

Jodå, den kom ju.. första snön... kan tänka mig att alla blev hysteriska och skulle byta till vinterdäck. Själva tog vi bussen till stan, det var nog 1½ år sedan sist. Noelle säger det ibland "Mamma, jag vill att vi ska åka buss nån gång"... Mmm.. jaså, du säger det.. haha.
Men idag passade det ju bra då. Vi skulle byta Williams utebyxor, vet inte vad jag tänkte med när jag köpte storlek 80. Fanns ju inga svarta 86, så vi fick ta turkos-blåa.. men, det är ju de som passar ihop med hans jacka, så det blir nog inte så tokigt ändå.. Tänkte annars att svart är väldigt bra för smutsen inte syns på samma sätt.. jaja, smutsiga barn är glada barn ... =)
Nu ska vi nog snart åka till Maxi.. har glömt en del grejer att handla.. och så ska jag hämta ett paket :)
Här är nog den familjemedlemmen som gillar snön allra mest iallafall!!!

Man kan visst klippa gräset fast snön är i vägen...

William åker buss.


Såhär glad blir visst en 3½-åring som är van att åka bil när man får åka buss :)




Inga kommentarer: