fredag 8 oktober 2010

Jag tyckte väl att jag kände igen henne...

... Linda Varg, en av mina favoriter i årets Idol. Jo, idag stod det i tidningen att hon har ett förflutet i popgruppen "Supernatural" som bildades i tv-programmet "Popstars" för ungefär 10 år sen.. och även det programmet följde jag :)
Ikväll ska jag alltså såklart se på Idol. Har några favoriter.. utöver Linda, så gillar jag Olle, Geir, Jay.. hmm.. inga mer tjejer? Jo, finska Elin är rätt cool... och Linnéa för att hon är udda.. ja, vi får se hur det slutar :)

1 kommentar:

Caroline sa...

Jag ska också kolla på Idol!
Det är så många bra i år, så jag har svårt att välja vem som är bäst!
Jag är lite småkär i Olle, så jag får väl välja honom då.
Linda är jag inte så förtjust i, men det är nog mest på grund av hennes image.
Jag är allergisk mot vargtatueringar.
Dom ligger lika illa till som "vargar som ylar mot månen"- tishor...

Det har ju varit en del prat om att många redan är "kända".
Geir är till exempel mycket känd, har varit med i melodifestivalen och så vidare.