onsdag 20 oktober 2010

Lite bilder.

Mina hjärtan har fruktstund hos moster Jennifer för ett tag sen :)
Vad gör man av det här tro? Kvällsmat i vårt hus nästan en gång i veckan =)

Tadaa!! Haha.


Noelle hade "lite" feber igår.. Här har vi aldrig haft över 40 så det var jag tvungen att föreviga på bild, även om det är något man helst glömmer!!



... och så lite shopping.. smet iväg på stan när mamma var här med Noelle idag..
POP-tröja till William (har kollat på den på nätet innan, och i butiken idag fanns EN strl 86 kvar, den var ju till mig då!!!)
Bamse-tröja till Bamseälskaren William.
Tunika + svarta tights, Lindex, till Noelle.
Köpte även fodrade svarta utebyxor till William samt en ny mössa.
... och Bamse-moccasiner som jag ska byta till en större storlek.
Jag som skulle på stan för att köpa en ny mössa till William... så kan det gå när man heter Carol...
************************
Sen var jag inne i blomsteraffären och beställde en bukett till en begravning nästa vecka. 5 vänner som la ihop, en barndomsvän som gått bort på tok för tidigt...






Inga kommentarer: