fredag 15 oktober 2010

Fullt ös..

Idag har vi nog åkt 10 mil eller nått.. Först åkte vi ut till Fristad kl 9.30 och lämnade William hos farmor. Till Knalleland, jag och Noelle, handlade på City. Hem. Lasta ur matkassar, ta ut hunden. Iväg sen igen, till Mc Donalds och åt lunch =) Sen hade vi tid på sjukhuset, röntgen av Noelles fot. Vi får väl se om det visar något.. Hon var så duktig! Det var lite "NEEEEEJ jag VILL INTE..." precis när vi kom in i rummet, men när hon fick en klubba av personalen så funkade det bra! (På sjukhus är väl alla medel tillåtna??)
Pappa hade dessutom lovat sin tjej ett besök på BR leksaker om hon hade varit duktig.. så efter röntgen iväg till Knalleland igen. Blev lite nya pennor och lite tejp i alla möjliga mönster. Hon älskar ju att pyssla... Sen till H&M, köpte present till Noelles kusin Nanna som fyller 8 år i morgon.. Kalas!!
Tillbaks till Fristad, hämta William och fika lite. Vi kom hem kl 17.30 ca. Ut med hunden igen.
Sen har jag försökt mig på att göra egen pizzadeg som nu står på jäsning.. vi får väl se om det blir ätbart eller om Hedvigs Pizzeria får sig ett besök istället ;) Jag hoppas på hemmagjord, det verkar gott.. om det blir någon bra deg såklart...
IDOL för hela slanten blir det sen! Undra om folket inte gillar Linda?? Hon hade lite attitydsproblem i fredags kan jag tycka.. hon som var min favorit från början... Hmm..
Finns ju fler bra som tur är..
Trevlig helg på er gott folk!!

Inga kommentarer: