måndag 4 oktober 2010

Jodå..

Igår blev det träning.. Dubbla pass! Kände bara för det, eftersom det första "step-up" inte är så jobbigt, mest att hoppa runt och leka tycker jag så då valde jag att gå ut o dra mitt kort igen för att testa nästa pass också. Ki. Låter inte så spännande, men det var faktiskt lite Body-combat-likt! Inte alls samma tempo som den combat jag har testat på Gymmix, men det var bra iaf! Sen är ju alla friskispass uppbyggda på samma sätt.. uppvärmning, "sträcka ut", styrka, kondition, nedvarvning, stretch och avslappning... vilket gör att det jobbiga i passet är ju inte så långt! Medans det på Gymmix var att köra hårt från start och sen 5 minuters hysterisk styrkedel och snabb stretch på slutet. Men nu vet jag iallafall att jag ska gå på Ki igen :)
Ska även gå till nån sportaffär och prova "spinningbyxor".. någon som har erfarenhet?? Jag får ju så ont! Funkar såna så får jag ju tillgång till lite fler pass, om jag kan gå på spinning...

Idag är jag och William hemma. Noelle på dagis men William är snorig och så gnällig och har sovit dåligt.. så det är något som inte stämmer, bäst att avvakta. Han har ju hela munnen full med nya tänder iofs.. men han är till o från ganska hängig...
På dagis skulle de ha bullkalas på självaste kanelbullens dag! =) Vi ska nog fika i e.m med, har ju frysen full med bullar =)

1 kommentar:

Caroline sa...

Spinningbyxor har jag inte provat.
Men jag hade gelésadel när jag tränade spinning, och det dämpar en del iallafall!